Veel gestelde vragen

Onze klantenservice helpt je graag! 

 
1 Algemeen
1.1 Hebben jullie een winkel?

Wij hebben een winkel op de Beverwijkse Bazaar waar je ons assortiment kunt bezichtigen passen of ruilen.Deze winkel is geopend op zaterdag en zondag binnen in hal 5  tegen over het horeca terras .Hier staan wij al 30 jaar en verlenen wij een uitstekende service en wordt u vakkundig en vriendelijk geholpen.www.discountkids.nl is een webshop waar je ons assortiment kunt bestellen en/of retourneren.

1.2 Verkopen jullie merkkleding op jullie website?

Bij Discountkids verkopen wij allerlei leuke merken zelf geïmporteerd uit diverse landen .Daarin zijn wij uniek en hebben wij de nieuwste trends wereldwijd snel in huis.Zo kunnen wij snel inspelen op elke trend die direct actueel is

 
1.4 Mijn maat is niet leverbaar komt deze nog binnen?
 
Soms is een artikel echt niet meer leverbaar maar wij maken ook wel eens fouten dus u kunt ons altijd mailen info@discountkids.nl of whatsappen naar 06-37476945 .Wij proberen zo snel mogelijk te reageren .Vaak zijn wij bezig met klanten en kunnen wij niet direct reageren.
 
1.5 Hebben jullie een telefoonnummer?

Je kan gemakkelijk in contact komen met de discountkids Klantenservice via WhatsApp ’06-37476945’. Dit nummer wordt alleen gebruikt voor WhatsApp tekst-berichten. Wij proberen WhatsApp berichten altijd binnen 1 uur te beantwoorden. Ondanks dat WhatsApp veilige end-to-end encryption, privacy- en andere veiligheidsmaatregelen heeft ingebouwd attenderen wij onze klanten erop geen gevoelige persoonsgegevens en rekeningnummers te delen via WhatsApp.

 
2 Verzenden
 
2.1 Moet ik verzendkosten betalen bij mijn bestelling?

Alle bestellingen vanaf. 50 euro worden GRATIS met PostNL binnen Nederland bezorgd. Bij bestellingen onder de € 50 euro wordt €2,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Via de nieuwe PostNL module op onze website kan je gemakkelijk je voorkeur voor bezorgdag en bezorgtijd aangeven. Daarnaast is het mogelijk jouw bestelling via avondbezorgingen op werkdagen te laten bezorgen of jouw bestelling op te halen bij een PostNL ophaalpunt. Voor avondbezorgingen en het ophalen bij een PostNL ophaalpunt geldt een extra toeslag. De hoogte van deze extra toeslag wordt in het afrekenscherm aangegeven.

2.2 Hoe lang duurt de verzending van mijn bestelling?

Alle bestellingen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden. Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Nederland.

2.3 Hoe weet ik de verzend-status van mijn bestelling?

Jouw bestelling is met een zogenaamde Track & Trace code te volgen. Deze Track & Trace code wordt automatisch naar jouw opgegeven e-mail adres gestuurd, nadat jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL.

2.4 Leveren jullie ook in het weekend?

Wij leveren op dit moment nog niet in het weekend. Bestellingen die tussen vrijdag vanaf 17:00 tot zondag zijn geplaatst gaan maandag met de post mee en worden in principe dinsdag geleverd (met uitzondering van feestdagen).

2.5 Hoe verzenden jullie bestellingen?

Wij geven extra aandacht aan de manier van het bezorgen van bestellingen. Alle producten worden in verzendzakken verstuurd met PostNL. Hierdoor blijven jouw  bestelde artikelen. Waterdicht en veilig verzonden.

2.6 Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?
 
Bestellingen die geplaatst zijn van maandag t/m vrijdag kunt u  afhalen op de Beverwijkse Bazaar.Maar meestal zijn de reiskosten en parkeerkosten  meer als onze verzendkosten 2.95 dus het is handiger als u het op laat sturen.
 
 
3 Retourneren
3.1 Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling  retour sturen?

Mocht je niet tevreden zijn met jouw bestelling dan heb je het recht om jouw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (herroepingsrecht). Voor meer informatie en voorwaarden kan je onze 'Verzenden & Retourneren' pagina raadplegen.

3.2 Kan ik mijn producten gratis retour sturen?

Nee, retourneren is voor eigen rekening en op eigen risico. Bekijk onze 'Verzenden & Retourneren' pagina voor meer informatie en voorwaarden.

3.3 Ik wil mijn product graag retourneren, wat moet ik doen?

Mocht je toch niet tevreden zijn met jouw bestelling dan heb je het recht om jouw product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (herroepingsrecht). Bekijk onze ´Verzenden en Retourneren´ pagina voor meer specifieke details en voorwaarden over het retourneren van jouw bestelling, op deze pagina staat tevens het retour-adres vermeld.

 
4 Betalen
4.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

In onze webshop kan je gemakkelijk en veilig op verschillende manieren betalen. U heeft de keuze uit verschillende betrouwbare betaalwijzen: iDeal en PayPal. Uw betalingen worden versleuteld via de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is het kopen bij discountkids zeer veilig.

4.2 Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Neem contact op met onze Klantenservice bij een foutmelding. Wij kunnen jou dan assisteren bij het voldoen van jouw betaling.